viernes, marzo 31, 2017

Vídeo mensaje




Hola,fago este video para o meu blog , e vou empezar dicindo que a  min o blog pareceme unha ferramenta muy útil para os nenos, para que se sintan parte de un todo. Podemos utilizalo nas escolas, para subir información do que fan os nenos, para subir fotos e videos de todo o que fan. En fin para que os nenos se sintan importantes e para que os país vexan o que fan os seus fillos.
Esta practica axudoume moito, eu tiña un blog pero non  o utilizaba moito e gustoume moito volver a facer un blog, volver a escribir. Creo que fixen un gran traballo, para o meu gusto esta moi ben, vin moitos blogs e collin o mellor de cada un e por iso creo que merezco un 7,5 ou un 8 , porque creo que traballei moito e me esmerei no meu traballo.

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Vídeo mensaje

Hola,fago este video para o meu blog , e vou empezar dicindo que a   min o blog pareceme unha ferramenta muy útil para os nenos, par...

Lo mas visitado